Witamy na stronie Centrum Informacyjnego Szkoły Podstawowej nr 1 Miejskiego Zespołu Szkół nr 2 w Bolesławcu.

01.09.2013

Konkursy

Rok szkolny 2014/2015



Lubię czytać książki, bo...
Bohaterowie baśni Andersena
Podsumowanie Wielkiej Ligi Czytelników
Konkurs literacko-plastyczny BAZGROŁ
Czytanie jest przygodą
A to moja bajka właśnie
Dzień Bezpiecznego Internetu
I Ty możesz zostać baśniopisarzem
Książki naszych marzeń
Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej
Kolorowe książki
Urodzinowy portret Koszmarnego Karolka
Konkurs literacki wydawnictwa Zakamarki
Bohaterowie bajek i baśni
Ogólnopolskie konkursy literackie


Rok szkolny 2013/2014


Czytam, bo lubię
Mistrz Promocji Czytelnictwa
Elektroniczny dzienniczek lektur
Moja książka - nie książka
Czy w tym zamku straszy?
Mój magiczny świat
Tuwimowo 
Cała Polska czyta dzieciom
Mój dzień w Narni - kartka z pamiętnika
Nie tylko dla moli książkowych
Magiczna biblioteka
Biblioteki szkolne - bramy do życia
Czego życzysz człowiekowi myślącemu?
Portret z książką
List do ulubionego bohatera lub idola
Tuwimowe malowanie
Blog roku 2013
Konkurs poetycki "Ogrody jesieni"
Moja ulubiona postać bajkowa



Rok szkolny 2012/2013





Rok szkolny 2009/2010


Innowacyjna Szkoła
Europejska Odznaka Jakości 
Moje miasto miejscem przyjaznym dzieciom
Ilustracje do wierszy Wandy Chotomskiej
Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych
Zimowa szkoła i miasto
Nasz udział w konkursach zewnętrznych
Dzień Bezpiecznego Internetu
Konkurs na stronę internetową „5 lat eTwinningu w mojej szkole”
Szkolny konkurs pięknego czytania


Rok szkolny 2008/2009


Szkolna Liga Czytelnicza 2008/2009
Innowacyjny Nauczyciel 2008
W 180 minut dookoła książki i biblioteki
Legenda o moim mieście
Ilustrujemy tytuły książek
Konkurs pięknego czytania
Krótkie konkursy na długich przerwach
Konkurs na logo projektu E-Gazetka Szkolna
Ogólnopolski konkurs eTwinning w szkolnej bibliotece