17.04.2020

Mój dzień z książkami

Zapraszamy do zabawy polegającej na uzupełnieniu pustych miejsc tytułami przeczytanych przez was książek.

Zaczęłam dzień _____.
Przez okno zobaczyłam _____
i idących  _____,
żeby zdążyć _____.
Podeszłam do _____
i przygotowałam komputer _____.
Podczas zdalnej lekcji nauczyciel powiedział: _____
i zlecił mi zbadanie _____.
W czasie obiadu z _____
zauważyłam _____
pod _____.
Potem wróciłam do swojego pokoju _____
i uczyłam się _____.
Następnie obejrzałam _____ z _______
i powiedziałam dobranoc _____.

Bardzo jesteśmy ciekawi waszych pomysłów i zabawnych opowiadań. Najciekawsze zostaną nagrodzone po powrocie do szkoły.  Swoje prace przesyłajcie na adres: bibliotekabol@wp.pl.

Pomysłodawczynią zabawy jest blogerka książkowa Lireal. Oryginalny tekst Autorki dostosowaliśmy do aktualnej sytuacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz